Zacięcia Broni jeśli podczas walki na jednej lub więcej kości wyrzucisz 1 twoja broń się zacięła/zniszczyła.
Podczas następnej akcji musisz ją odciąć lub zmienić na inną aby nie być bezbronnym.
Strzelanie Serią- część broni ma podaną szybkostrzelność. Z takiej broni zamiast strzelać pojedynczym nabojem można strzelać serią równą jej szybkostrzelności. Jest jednak jeden haczyk każdy kolejny nabój pogarsza wynik na kości.
Np. Bohater posiada x o szybkostrzelności 3. Aby trafić przeciwnika musi wyrzucić 15. Gracz rzuca wynik to 16. Ozanacza to że trafiają dwa naboje. 1-szy ma wynik 16 trafia. 2-gi ma wynik 15 trafia. 3-ci ma wynik 14 więc nie trafia.
Oparzenia- część broni oprócz zwykłych obrażeń zadaje Oparzenia. Jak one działają?
Na początku każdej tury walki podpalony/a stwór/osoba otrzymuje ranę Lekką następnie rzuca k20- wyniki 15 i wyżej oznaczają iż ofiara przestała się palić niższe - iż pali się nadal.
Podpalony/a może poświęcić akcję aby się zgasić
Adrenalina- podczas walki walczący mają zastrzyk adrenaliny. Ozanacza to że nie czują bólu w efekcie Kary za rany otrzymane w trakcie walki są ignorowane (zaczynają działać po jej zakończeniu).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz