Technik- potrafi składać i naprawiać przedmioty.
Rusznikarz- Technik tyle ,że od broni.
Handlarz- zna tajniki handlu wie co ,komu ,gdzie i za ile sprzedać ,aby osiągnąć jak największy zysk.
Stalker- orientuje się na powierzchni, nie gubi się na niej, zna niebezpieczenśtwa z nią związane,
Łowca- zna zachowania mutantów oraz ich czułe punkty, wie które części ich ciał są jadalne lub użyteczne,
Eksplorator- ma łatwość w odnajdywaniu ukrytych lub niezbadanych częśći metra,
Zbieracz- wie co ze sobą zabrać by zarobić, odróżnia rzeczy wartościowe od chłamu,
Wojownik/Żołnierz- potrafi posługiwać się bronią lepiej niż inni
Obrońca- ciężkozbrojny opnacerzony wojownik broniący swej stacji
Złodziej- bandyta okradający innych ludzi
Inne- gracze mogą także stworzyć własną klasę, muszą nadać jej nazwę i po krótce opowiedzieć czym zajmuje się jej członek.
Klasy z Umiejętnościami Startowymi
Każda z postaci wybiera umiejętności według schematu poniżej , jeśli gracz wybierze z przypisanego do klasy drzewka wybrana umiejętność jest o poziom wyższa oto tabela klasa-drzewko
Technik: Technika
Rusznikarz: Rusznikarstwo
Handlarz: Gadka, Inne
Stalker Orientacja, Inne, Walka
Łowca Polowanie, Walka
Eksplorator Orientacja, Złowdziejstwo
Zbieracz Sprawność Fizyczna, Inne, Złodziejstwo
Wojownik Walka, Rusznikarstwo
Obrońca Walka, Technika
Złodziej Złodziejstwo, Inne
Wybór Umiejętności
1. Dwie na k12
2. Trzy na k10
3. Cztery na k8
4. Pięć na k6
5. Sześć na k4
Wszystkie nie wybrane umiejętności są na k2.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz