wtorek, 3 czerwca 2014

Tworzenie Postaci cz.3 Klasy i Umiejętności

Technik- potrafi składać i naprawiać przedmioty.

Rusznikarz- Technik tyle ,że od broni.

Handlarz- zna tajniki handlu wie co ,komu ,gdzie i za ile sprzedać ,aby osiągnąć jak największy zysk.

Stalker- orientuje się na powierzchni, nie gubi się na niej, zna niebezpieczenśtwa z nią związane,

Łowca- zna zachowania mutantów oraz ich czułe punkty, wie które części ich ciał są jadalne lub użyteczne,

Eksplorator- ma łatwość w odnajdywaniu ukrytych lub niezbadanych częśći metra,

Zbieracz- wie co ze sobą zabrać by zarobić, odróżnia rzeczy wartościowe od chłamu,

Wojownik/Żołnierz- potrafi posługiwać się bronią lepiej niż inni

Obrońca- ciężkozbrojny opnacerzony wojownik broniący swej stacji

Złodziej- bandyta okradający innych ludzi

Inne- gracze mogą także stworzyć własną klasę, muszą nadać jej nazwę i po krótce opowiedzieć czym zajmuje się jej członek.

Klasy z Umiejętnościami Startowymi 
 Każda z postaci wybiera   umiejętności według schematu poniżej , jeśli gracz wybierze z przypisanego do  klasy drzewka wybrana umiejętność jest o poziom wyższa oto tabela klasa-drzewko
Technik:  Technika
Rusznikarz: Rusznikarstwo
Handlarz:   Gadka, Inne
Stalker  Orientacja, Inne, Walka
Łowca  Polowanie, Walka
Eksplorator  Orientacja, Złowdziejstwo
Zbieracz  Sprawność Fizyczna, Inne, Złodziejstwo
Wojownik Walka, Rusznikarstwo
Obrońca Walka, Technika
Złodziej  Złodziejstwo, Inne


Wybór Umiejętności
1. Dwie  na k12
2. Trzy na  k10
3. Cztery na k8
4. Pięć na k6
5. Sześć na k4

Wszystkie nie wybrane umiejętności są na k2.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz